środa, 17 lutego 2016

Mini Haul: Natura


Parę dni temu udałam się do Natury w celu kupienia czwartej już u mnie maski Kallosa. Jednak jak zwykle nie zakończyło się tylko na zakupach koniecznych :)

To już mój czwarty Kallos, pierwszy raz wybrałam tego "Blueberry" zachęcona jakąś recenzją przeczytaną w internecie. Koszt w Naturze to ok. 12 zł za 1 litr (!) maski.


W ręce wpadła mi też kredka do brwi Catrice w kolorze 020 Date With Ash-ton. Mimo moich ciemnych brwi kredka idealnie się sprawdza, ma też bardzo przyjemny grzebyczek do wyczesywania nadmiaru produktu. Kosztowała mnie ok. 12 zł.

Nie mogłam się oprzeć tej kredce do ust Smart Girls Get More w kolorze 01 Nude pink. Jest przepiękna; nazwa idealnie odwzorowuje kolor. To różowy nudziak może nie ciepły, ale na pewno nie trupi. Kosztowała zawrotne 4,99 zł.

Skusiłam się też na korektor rozświetlający z Kobo, który był akurat na przecenie. W domu okazało się, że kolor nie jest zupełnie mój, ale testuję go jako baza pod cienie. Kosztował ok. 10 zł.

kredka do brwi Catrice jest na żywo ciut jaśniejsza i chłodniejsza

Po dłuższym zapoznaniu się z produktami chętnie je tutaj zrecenzuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu